25 December 2005

Nu zit ik met teveel eten


De keuken staat vol met al het eten dat ik gisteren heb gemaakt.
Tussen de stapels cake, scones en kaneelpudding door zag ik het vaatdoekje kruipen en langzaam tegen het aanrecht klimmen.

Leven is waar je het niet verwacht, maar ik had er een meer romantisch beeld van. Een beeld van een klein wezen op Pluto, dat me blijft achtervolgen, hoezeer ik het probeer te verjagen. En later mijn leven redt als ik in een kuil val.

Er is nog lang geen bemande vlucht gepland voor geen . Nog lang geen nieuwe kans.

Ik gooi het eten iin de grote groencontainer van de buren. Zij gooien bijna geen eten weg. Ze wonen er met z'n zessen. Hun tuin is al gesnoeid, anders was de container toch leeg geweest.

Al een tijd niet het hondje gezien.

3 comments:

DENMARSAH said...

WE WANT MORE!

Berber said...

Wauw, mooie nieuwe lay-out!

Wanneer ga je weer eens wat schrijven?!

*

Aert said...

Je hebt ons laten hangen in het luchtledige...